absence

har legat vid stranden idag. det var inte så varmt som det brukar vara. kände hösten komma imorse. det gjorde ont inombords, som vanligt. vet inte varför jag tycker att det är så kämpigt när hösten kommer. jag blir inte stressad över mitt liv eller något, känner mig mest bara tom och hjälplös. hittar ingen glädje längre. så jag hoppas hösten håller sig på avstånd ett litet tag till.

först hade jag på mig linne och väska, second hand, och mammas gamla skärp och shorts. sydde just en kjol på 5 minuter, och tog på mig den här vita tröjan. insåg att jag hade kunnat ha en snygg vit med urringning i ryggen, men jag blir oftast låst och kan bara ha den första tröjan jag tänkte på, ingen annan modell eller nyans. så det blev den gamla h&m-tröjan. och så en second hand - väska, såklart.

   

Kommentarer
Postat av: emelie

den bruna väskan var underbar!

2007-08-14 @ 20:49:07
URL: http://emelie0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0