commons

294985-113
jag har haft en bra dag. trevligt jobb idag igen. mycket mys. sen en trevlig tur på stan med en vän. men nyss började jag känna mig fett less. det började iofs tidigare idag då jag insåg att jag hade på mig fel kläder. eller egentligen för tråkig kombination. jag kan nämligen inte ha på mig en outfit som kan placeras i ett fack, utan jag måste vrida och vända och göra det till något eget. och lixom, jeans, t-shirt med "tryck" och en hood. come on. det ordnade sig iaf senare då en bohemtunika åkte på efter en secondhand-sväng. anyways, jag behöver nya tjejkompisar. några som förstår mig, har liknande intressen och förstår värdet av att vara lojal och inte trampa någon på tårna. det ska bli så jävla skönt att slippa den här staden och börja om på nytt. iofs hade jag nog en rätt bra chans att utveckla mitt umgänge med Kläddesignkursen, men den tackade jag ju nej till. fast jag ska ju självklart gå den någon gång i mitt liv. och jävlar.

  

jag hann även med en hel del shoppning idag. ring, armband och hårsnoddar h&m. plus bruna och svarta jeans (rea) samt presents for my baby brother. plus en dinglande svart prisma som ska bli ett halsband och strumpbyxor. grå och svart brodyr med ringar, inga rosor. hursomhelst haffade jag lite smycken, eftersom jag glömmer dem när jag börjar kl 7 och inte får ha smycken på jobbet. den orangea tröjan är second hand och pärlorna skaver på insidan. hood och byxor (sqin) h&m. shoes second hand, och sen så blev det tunikan istället .

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste ju iaf vara coolast i Umeå :D
Det är väl som du säger. Man måste våga och lita på sin smak! Ofta tar jag på mig något lite mer vågat som jag verkligen gillar, men bytar för att jag fegar ur. Ska bli ändring på det!

2007-08-30 @ 20:38:46
URL: http://tigeroga.blogg.se
Postat av: ellenh

du har så fasikens snygg stil :)

2007-08-30 @ 21:20:53
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Carl Sjösvärd

Väldigt fin bohemtunika. Sjukt grym stil!

2007-08-30 @ 21:48:19
Postat av: Tove

jättesnyggt!:)

2007-08-31 @ 12:48:40
URL: http://toveonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0