germination

294985-114
vad som är störande idag är folk som inte kan hålla upp med mitt tempo. skulle utbilda en tjej idag på jobbet. gick väl inte sådär jättebra. jag ska fan ha bättre tålamod nästa gång. men totalt negativ attityd? jag pallade inte det som grädde på moset när hon även var helt seg och långsam.

men. min baby kom till jobbet och överraskade mig med after eight's anytime. very pleasant. och jag hade fixat en klockren outfit på morgonen. gick upp en timme innan jobbet och hann både äta frukost, läsa tidningen, sminka mig, packa en ny väska och sy om ett par byxor och fixa en skön loosefit-tröja md hjälp av en sax. mycket nice. jag gillar min kreativa ådra. den gör mig levande.

 

p&p jeansjacka, vit sweat som är sönderklippt, flätade mörkblå skor, patchworkväska i många färger, second hand. jeans och halsband (fick av baby) h&m. klocka Gran.

min baby försöker sova och jag ska kila dit och hålla om honom. han är det vackraste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg väska och snyggt med uppkavlat sådär :)

2007-09-05 @ 11:54:03
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0