insignificant

en mycket härlig dag. oerhört undehållande dag på jobbet, sen en trevlig sväng på stan med en trevlig vän. köpte tyg, ska bli något fint vid ett senare tillfälle. sen min älskling och bullbak. snart ska vi se so you think you can dance också.

  

självklart har jag på mig min randiga och nysydda kjol idag. matchas med blå ribbstickad kofta mormors gamla, ljus jeansjacka gammal från h&m, ribbade svarta strumpbyxor h&m, fiskhalsband jag fick igår av mitt hjärta,  armband, patchwork-väska och skor second hand. sen måste jag bara tipsa om en shimmer-lotion från h&m som luktar väldigt gott (och är silver!!). gillar man apelsin finns den i den lukten också. och dragkedjorna.. ska också bli något fint någon dag. bidra till det fina iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0