intimidate

 294985-84 

igår var jag trött. idag var jag trött. men jag börjar bli från min förkylning iaf. jag hade även guld idag, vilket jag brukar undvika, men det var mest för att spännet på väskan var i guld. och halsbandet är cute. båda second hand. shoesen hade ju en guldknapp bak också. bara jeansen är butiksköpta, i åttan. (förutom jackan då förstås. såg den nu.. den är från h&m, rea.) men jag sydde om dem imorse, till stuprör, trots att de var ganska slutet-av-90-talet-utsvängda. igår hade jag egensydd klänning, fixade mockaboots, kofta och väska second hand.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag dör, du är så klockren hela tiden! skitsnygg orange tröja med knappar, hemsydd klänning = imponerande :)
Börjar fastna vid denna blogg har jag märkt.

2007-08-21 @ 10:03:46
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0