primetime

294985-71

time to boogie. hittade mocka-boots idag. mad nice när de blev nervikta. har även lite fransar där bak, vilket förmodligen är ungefär så långt jag kommer kunna sträcka mig till fransar. annars, för mycket cowboy och 90-tal.

    

jag har på mig second hand: tröja-väska-skor och shortsen är brorsans avklippta gamla jeans. har även den galet nicea jackan från h&m. vet inte varför jag älskar den, varför den älskar mig. men den har växt bland mina andra jackor, och idag var den redo att flyga med mig. och sen till mitt fynd, för de flesta andra har jag redan visat. men tightsen, som skriker 80-tal är så klockrena. jag blev så glad när jag haffade dem second hand. skjortan och väskan, samma sak, och kjolen har jag sytt själv.

nu är det dags för mig att äta chokladmuffins, choklad och körsbär. solen kommer efter natten. och jag är ledig imorgon. life is good.

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit pommesfrites vad många halsband som vilar där i bakgrunden. Inte alls avundsjuk :D

2007-08-14 @ 16:02:42
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0