superb

dags för en kväll med lite tjejer. min favorit, och en vän som jag ska komma närmare nu igen, igen. det ska nog bli trevligt. annars har jag jobbat idag. som vanligt. och sen varit på stan med älsklingen, hämtat ut lite saker second hand, sett beach volleyboll och nu är jag hemma och har svidat om. varmt idag. nästan så jag ville hänga med baby ner i älven, men det får bli en annan dag.

   

först idag hade jag på mig en massa second hand grejer. bodyn är coolast med sömmarna runt bysten. smyckena idag var ett gammalt med hjärtan, second hand - örhängen och ett tigerhalsband sm baby hittade på h&m. (jag har ju samlat på djurhalsband ett bra tag nu. snart har jag en hel farm.) skorna är mormors gamla och boleron fyndade jag på h&m för 30 kr. nu ikväll, inför kräftskivan blir det en kuvertväska som jag verkligen gillar. stor och bra, second hand såklart. (och så ska det bli en massa armband). linne h&m, byxor jc (förra sommaren) och barn - t-shirt second hand. och nej, jag har inte bh på mig så ofta. (fynden kommer nog imorgon, haha. gotta go!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0