twinkle

long time no see. men men. jag har det jag gör. fast just nu känns mycket väldigt konstigt. jag känner mig orolig. magen är ett annat kapitel också. frågan är hur det kommer gå att jobba idag halv-illamående och störtblödande. får hoppas på det bästa. men jag vill inte känna mig rädd längre. inte vakna varje kvart varje natt och kolla på klockan. vet fan inte vad jag är orolig över.

  

men jag har i alla fall lyckats få på mig lite kläder. i förrgår hade jag på mig jeansjackan (som är så perfekt, dock med avtagbara ärmar. ja, det är en barn-jacka), kofta, tröja, väska, halsband second hand och grå byxor från h&m. igår hade jag på mig svart tee i nice tyg med knappar, glittrig blå kofta och en väska, allt second hand. även omsydda, ljusgula och upprullade byxor från h&m (50 kr). mina fynd och vad jag har på mig idag kommer jag med sen. dags för jobb nu. help me.

Kommentarer
Postat av: alma

åh, jisses vad fin väskanm var! :D

2007-08-16 @ 12:01:19
URL: http://almah.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0