waggle

294985-102 

bättre idag. thank heavens. dags bara att allt blir underbart. men jag ska bli mindre materialistisk och ta vara på mina nära och kära. nu har vad som behövdes hänt, för att få mig att inse vad som faktiskt betyder något.

idag: omsydda lee-jeans, tröja indiska, second hand kofta, armband och väska.
igår: samma saker som då + jeansjackan och mina nya sjal.

update:

min jacka är fabulous. glansig och rolig.  
den är egentligen en mockajacka, som jag vänt ut och in. mycket nice. och mycket lik en annan hypad jacka. idag hade jag också en palm i mitt ena öra (3 kr). sen har jag varit seriös och diskat och gjort en massa andra bra saker för min familj. dags att bli seriös och hjälpa till här hemma. för jag tycker om dem så mycket, och de betyder så mycket för mig. en ny livsstil är på gång. känns riktigt, riktigt bra. nu ska jag njuta av min nya modette, shampo och balsam, bindor och so you think you can dance. och längta lite extra efter en mycket speciell och oerhört omtyckt vän. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där rosa koftan var jätte söt!

2007-08-29 @ 14:44:33
URL: http://clapyourheads.blogg.se
Postat av: Elizabet

snyggt snyggt!

2007-08-29 @ 15:54:51
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Emmelie

Den där jackan, galet snygg!!!

2007-08-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0