zilch

hahhahaa.. jag börjar jobba om 7 timmar och 40 min.

  

jag körde på softa skor idag i kylan. helvete vad kallt det var. second hand såklart. och så min snajsiga jacka från h&m. second hand väska, tröja, mammas gamla kofta och jeans från jc. sweet. har släppt av pappa på tåget, umgåtts med mina mamma och sett vilka som åkte ur dansen. trevlig kväll, efter allt jobb. och jobbet.. det är fan nice alltså. trevligt folk där. nu är det dags att sova. får hoppas på att morgondagen blir soft, men jag känner mig lite bortglömd och tagen förgivet. nåväl, det ordnar sig nog.
timbaland fest keri hilson - the way I are

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar inte var du får allt ifrån, men jag skulle verkligen behöva lite av din inspiration på mornarna! Wow för skorna, tufft att du vågar bära dem! 10 p för väskan, som vanligt =)
Ha en bra dag!

2007-08-30 @ 10:11:25
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0