candid

image280








































 


öppning på jobbet, möte med chefen, jordgubbssås på skjortan för att jag är lat när jag öppnar och inte tar på mig arbetskläderna på en gång. helt klart en härlig dag. för jag slutade 16, så jag jobbade inte ihjäl mig idag. men det kommer bli en tung vecka. njuter idag, och imorgon.

lalala.. livet rullar på. allt är lite mongolit sådär. men det är väl som det ska vara.

är bara förbannad på folk som tar överpriser på loppisar. "om din dotters klänning som din mamma sytt för hand är så himla precious att du måste sälja den för 70 kr kan du ju låta den vara kvar hemma!" plus att hennes unge sålde en GinaTricot-kjol för 70 kr. (som säkert inte ens kostade 50 kr på den rea hon hittade den på.) men hon promotade den på sin bloggdärför var den väldigt cool. jag skrattar mig naken. vad har hänt med mänskligheten?

jag fick med mig två väskor i alla fall. mycket nice. och för någon dag sedan hittade jag ett långt linne på h&m som får agera klänning. tightsen är tjocka som fan, och mammas. koftan och skjortan second hand. och håret mitt eget. jo. and my new found lover.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0