genial

shopping idag. det var trevligt. någon timme för mig själv, någon timme med Em, någon timme second hand. jag fann en hel del saker. det är ju en underbar rea. det är även bullshit att bas-plagg inte är någon hit på rean. jag tycker att det är fabulous. det är enda gången jag känner att det är värt att lägga några slantar på dessa menlösa plagg. kollade på h&m tröjorna med gubbar på och annat. inga storlekar, inte heller så nice som jag hade trott. så det blev en med lite bilar och annat istället. annars får h&m nog vänta lite till hösten. typ.

bild 1: h&m - vit tee med tryck 79.50 kr, svart tee med lila fält rea, smycken rea (typ 4 olika för 39.50 kr sammanlagt).
bild 2: second hand - vit tee-kofta i coolt tyg, sladdrig orange tee (dålig färgåtergivning, den är brandgul), tröja med blommor, patchwork väska (haha, jag vet. men nästa ska jag göra själv) skor med lite bredare klack, mad nice.
bild 3: indiska - gräddvit och svart oversize tröja och en massa massa armband. (total hets på indiska, tag 2 betala för 1). 
bild 4: second hand - tyger tyger tyger. ett kilo = 30 kr.
bild 5: linne, t-shirt-kofta, väska second hand, halsband Åhléns, minikjol, egensydd.
bild 6: örhängen second hand, nyfärgat hår och en halsduk runt huvudet, second hand.
bild 7: skorna från en tidigare bild. galet fräscha.

       

Kommentarer
Postat av: alma

åhh, galet så mycket snyggt! gillar hur du har knytit halsduken runt huvudet :D

2007-07-30 @ 23:32:42
URL: http://almah.blogg.se
Postat av: kristin

man blir verkligen inspirerad av din blogg!

2007-08-12 @ 22:05:14
URL: http://kristinrydert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0