hopeless

    allt går bara åt helvete. nu är min hand förstörd. brännskadad. inte ens nästan roligt. vet inte vad jag ska ta mig till. snart måste denna trend byta riktigt. och det är inte snart som i 3 veckor, utan 2 minuter. max. men jag lyckades iaf klä på mig idag. shorts mammas, linne och halsband h&m rea, väst och skor second hand, och kofta gina för flera flera år sedan.

tröstshoppade såklart lite idag. allt från h&m, på rean. blev inte många kronor när det var halva prisetdamavdelningens rea. armbandet är ju fab det med, finns i brunt också (29,50 kr). killavdelningen det där. nu ska jag försöka känna lite hopp och så småningom lyckas somna med min onda hand.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0