revenge

det verkar aldrig riktigt bli någon blogg för mig. min senaste gick åt helvete den med. men nu har jag en ny och helt fabulous blogg. namnet, fruition betyder: åtnjutande av något önskat; njutning (nöje) av något; förverkligande; come to ~ förverkligas, realiseras.

so I'm back, and this time I plan on staying.

jag kör hursomhelst mitt eget race. blir mest inspirerad av människor runt omkring mig, och på datorskärmen, och har börjat bry mig mindre i extremt hypade trender eller haute couture. jag syr en hel del också, gillar att halvt plagiera andras verk, som jag oftast ser i tidningar eller i affärer. annars består min garderob till allt större och större del av second hand. får göra den här beskrivningen lite mer utförlig sen, känner jag.

  
shorts second hand (med numret till ägaren skrivet inuti), body h&m, diverse armband.

Kommentarer
Postat av: clara

hej! Grymt snygga shorts och coola bilder! :D Vem är du mer exakt? Beskriv så jag kommer ihåg, vilken klass gick du i?
Tack för det fina berömmet :D Håret blir nog bra tillslut, kort hår ÄR frigörande !
Lycka till

2007-07-26 @ 00:04:55
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: alma

ouh, shiiit! du är ju grym juh! här blir det till att lägga till i favoriter ser jag :D

2007-07-29 @ 21:08:32
URL: http://almah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0