surpass

  

work it harder, make it better. do it faster, makes us stronger. more than ever, hour after hour, our work is never over.


haft en fet dag idag. det är så jävla skönt att man lever. så jävla skönt att man inte har värre problem att bry sig om än om håret är en dm längre eller kortare, eller hur lång arbetsdagen är, eller om det regnar eller inte. jag lever. jag njuter.


en ledig dag imorgon. min favvo (eller en av mina) second hand-butiker öppnar igen, sedan de haft stängt under semestern. yes yes yes. jag är lycklig. ska bli många fina fynd.


idag har jag på mig en kjol i strl 42 som blev en paperbag-waist kjol på mig (när den vill ligga rätt iaf), som jag även köpte på h&m för en 20:a. skor, skärp, väska BK, linne, kofta second hand. armband h&m. även den vita jackan jag fyndade för någon dag sedan, och hemliga örhängen. ha ha. även disney-plåster på min onda hand. ujuj.

- off to a pleasant evening .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0