tremendous

294985-17 
det var kallt igår. sen varmt. sen regn. det var mysigt.
jag klippte bort en dm hår, har numera ett kort fluff (tack vare permanenten). lite gulligt blir det kanske dock så fort det börjar lägga sig som jag vill, och vuxit någon centimeter.

  
gick sjävklart en promenad på lunchen och hittade en massa fina saker på rea, igen. vilket var mycket rogivande. örhängena hittade jag på lindex barnavdelning och var mycket söta. som tur var kom det även en söt dam när jag jobbade och sa att jag var fin i håret. visst, det var uppsatt som alltid, men det stärkte ändå mig. jag berättade att jag hade klippt det samma dag. hon sa att det fortfarande var långt.

(kjol second hand (h&m) linne och ring (rea) h&m, kort lila tröja och halsband second hand, jeans h&m, armband second hand + mammas)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0