complicate


såhär ser det ut i Oslo just nu. jag ska ta min man under armen och ta honom dit snart.

just nu känns allt väldigt komplicerat. men det kommer lösa sig snarast, för det gör det ju alltid med mig. tror det är vintern som spökar, tillsammans med pms och nikotinabstinens.

allt jag behöver är lite mening. vilket förmodligen är det mest svårhittade man ens kan försöka leta efter. och jag måste förmodligen finna den själv.

förstår inte heller varför människor ska vara så arga. så lättretade eller irriterade. varför petitesser ska få spela roll i en alldeles för perfekt vardag. jag tar illa vid mig och hispar upp mig för sådant som inte ens har att göra med mig. känslosam var ordet.

nu vill jag bara somna och glömma denna dag, som trots allt varit uthärdlig som söndag. det finns bara en man att tacka för det. och vad det nu var som gjorde att jag fick sova lite till under dagen och lättademin huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0