swift

 
ja tänk för att jag tog mig ut idag ändå. sov dåligt. mycket tankar som snurrar i huvudet nu.. men jag fick lite halvdan massage, och som tur var en tid hos tandläkaren. det hela kan avrundas med ryska naglar som skär in i ryggen och banansalva. men jag hade trevligt. dock var det förbannat kallt idag, så jag gruvade länge för duschen som skulle komma sen.

tidigare denna morgon hade mamma skrivit en menande lapp till pappa: "varför är elementet kallt inne på toaletten?" och ville egentligen att han skulle fixa det. pappa fortsatte dock på den provsoriska intercomförbindelsen och svarade på lappen: "det är luft i systemet!", varpå mamma skriver: "well, let it out then!", och så pappa: "done!". av vilken slutsatsen kan dras att jag faktiskt har tagit mig modet och duschat idag. håret för exakt 14 minuter sedan. ogillar att duscha både kroppen och håret samtidigt. för jag vill ju sitta ner i badkaret, och undvika att få balsam på ryggen..

hursomhaver. just nu känner jag mig lite hungrig. men jag är nog mätt. dock väldigt sugen på chokladglass. lyxig sådan. ska försöka få min prins ut på ett vitt snötäcke och erbjuda en mysig promenad till närmsta affär kanske? jag kan ju hoppas iaf.

och jag hittade en del fint idag, helt klart. billig body, strumpbyxor (som jag tvekat över länge) och en fin klänning från barnavdelningen, allt h&m. sen en massa fina secondhand-prylar, varav det genomskinliga skärpet är totalt förskräckligt egentligen. men det andra är fint med massa detaljer. och så en pennkjol, en plisserad, en stickad väst och ett stort linne. och vantar till baby och mig. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesöt klänning! och härlig färg på tightsen :)Blev det nån lyxig chokladglass?

2007-11-09 @ 13:09:46
URL: http://tigeroga.blogg.se
Postat av: k

okej=) jo tyvärr är det så att jag fixade själv=)

2007-11-10 @ 15:59:14
URL: http://mayse.blogg.se
Postat av: Anna

jadå, en väldigt skön helg =) lugn för en gång skull...hehe :) lite filmtittande, massa godis o god mat, födelsedagsmiddag och lite övningskörning.
Du då? nåt trevligt gjort denna helg?

2007-11-11 @ 00:57:50
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0