acrimonious

 
jag är galet bitter. hittade en kofta för 20 kr på h&m i helgen. sen försvann den. sen hittar jag igen den idag igen, men då kostar den plötsligt 149 kr. hur är det möjligt? - jo, de hade bara 20-kronosrean under helgen. och jag hade ju kunnat köpa den under helgen, bara jag hade hittat den! är så sur. önskar att jag hade letat efter den lite. och att de på h&m inte skulle vara så jävla giriga utan ge mig koftan för 20 kr. fan, h&m sviker mig. jag är trött och less. har på mig jättetråkiga kläder också. jeans och farfarströja, och stövlar. kan det bli mer plain? justja, fick ett samtal och jag ska jobba 3 timmar extra på fredag. slutar 21. "jippie".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0