arbitrate

294985-226   
förrgår, igår, idag. det har varit helg, typ. lördagen blev förstörd. ogillar verkligen när det går snett. fatalt snett. hursomhelst blev turen på stan i lördags inte särskilt trevlig. vilket sög. men min älskling peppade upp mig och jag ryckte mig i den korta kragen på jackan och gick en halvtimme själv på stan till sist. hittade läckra leggings på h&m som glänser. resten av den dagen är glömd. annars softade jag runt i sköna koftor hela helgen. sydde upp en kjol så den blev puffipuffig (och är helt fabulous nu). däremot är jag rätt trött nu. ska dra mig till tv:n och någon underbart romantisk film, men tyvärr patetiskt komisk. får se vad som går. stängde på jobbet idag, ensam. kändes rätt sjukt. men det gick i alla fall. var inte där till halv 11. inte Elin, inte.
 (omsydda barnjenas från Jc, linne h&m, väska + kofta second hand. kofta, body, armband, väska second hand, skor Skopunkten, jeans Jc. omsydd kjol, polo, väska second hand, tights h&m. and my fabulous shoes from Tradera.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0