dreamt

294985-197  
jag har inte accepterat hösten. vet inte om det är något bra eller dåligt, just nu. i vanliga fall ändras min sinnesstämning helt. jag får en "lukt" genom hela mig, och så är allt förändrat. höst, vinter, vår, sommar. men inte den här gången. kanske är det för att jag inte börjat skolan. (vilket jag faktiskt tycker är mycket skönt. tänk att slippa alla dagar man måste plugga. bara slippa dem helt enkelt. och det gör jag nu, fan vad det är härligt.) det är inte samma rutiner eller något. utan jag har mitt jobb, som rullar på precis som det gjort hela sommaren. och det är helt nytt. eller så har jag lärt mig att leva i hösten. inte stressa mig igenom den. utan faktiskt se varje dag hur löven ändrar färg. lärt mig älska det. lärt mig leva i nuet, om inte annat. jag lever och andas. längtar här ifrån. är ledsen över vad som går förlorat, men går på starka ben genom varje dag. det är fantastiskt hur man ständigt växer.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

GRYMMA strumpbyxor!
Min fågel kommer helt otippat från Lagerhaus faktiskt. Hade ingen aning om att de kunde ha så snygga smycken där =D Men överraskningar är bäst!
Kram!

2007-10-03 @ 17:16:58
URL: http://tigeroga.blogg.se
Postat av: Linnea

Snygg kjol!

2007-10-04 @ 16:00:24
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0