fragrance

image216

jag fick på mig kjolen, och strumpbyxor från h&m. linnet, koftan och Sveriges judoklubb-väska är inhandlade second hand. och idag är jag ledig. undrar som bäst vad som ska hända idag. är lite halvsugen på second hand, men det är ju söndag, så inga affärer är öppna. men hey! kanske någon loppis?! ska kolla i tidningen. baby ligger och sover fortfarande hursomhelst. får höra vad han säger när han vaknar.

annars har jag känt mig lite borta några dagar. har haft svårt att sova (något jag aldrig har i vanliga fall). har legat vaken med sjuk ångest över diverse händelser, som jag ältat och ältat och ältat och.. men inatt kunde jag sova bra. känner bara att jag är överflödig här på något vis. känns som att det är så mycket utanför den här kommungränsen som väntar på mig. jag väntar på studier och resor och jobb i andra länder. på nya människor, nya vänskaper och att bo själv. nåväl, det är ju pågång.

nu ska jag skänka mina ögon till nya Elle och Modette som jag knappt hunnit kika i ännu. och så lite frukost förstås. peace out.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, jag frös faktiskt något ortroooooligt när jag var i Umeå den första dagen på vår second handrunda. Hade klänning, dubbla strumpisar, ullkofta och duffel men det hjälpte inte. Men sen köpte jag världens finaste kappa second hand som höll mig såååå varm och gosig! :D

2007-10-14 @ 20:30:32
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men det kommer mera pics på mina fynd. Var ute och fotade en del nyss. Men jag har så mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Kappan är dock min älskling just nu über alles liksom. Så himla fin! Och nu har jag dessutom en matchande pälsmössa till den så jag blir en liten rysk flicka. ^^
Märkte verkluigen att second handen blev bättre norröver. I Stockholm har de ju stenkoll på allt så det som ska vara dyrt är svindyrt och skräpet är billigt. Roligare att fynda ju! Ha det bra

2007-10-15 @ 12:34:01
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0