frivolity

 294985-217
dagens något hiphopish Elin. allt second hand utom brallerna (jc). sen de sista fynden.

[lättsinne], idag. fick tillbaka något förlorat (hoppas jag). tacksamt nog var sinnena öppna och mottagliga för diskussionen.  
[trams], idag. lagade mat åt älsklingen. och lyckades få en lycklig stund efter diskussionerna.
[nöje], idag. gick en sväng på stan med mig själv och hann hitta lite tyg. (har en liten guldgruva där alla tyger kostar 29 kr metern, det är fab.) sen blev det en redig sväng på secondhand-butikerna. vilka jag har bestämt mig för att bli lite lessa på. tills nästa lön, om inte annat.

  
tyg, skor, väska, flanellskjorta. nice. och jag har en viss svaghet för koftor..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysig stortröja :)

2007-10-18 @ 16:08:18
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: k

vem har inte de :) den lila såg ut att va nice!

2007-10-27 @ 18:39:28
URL: http://mayse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0