leaden

 
tagit min tunga röv till tandläkaren idag. inte nog med att bedövningssprutan är dryg, ska det nödväntigtvis gör ont efteråt när bedövningen släppt. muskels de stack hål i ömmar, helt klart. inte superenkelt att äta. roade i alla fall mig själv på stan och lite second hand, som tröst. jag är ju ledig och allt. fyndade även tyg, till fruktansvärt billiga priser. så det blev hemfärd och placering av den stora röven framför symaskinen. gjorde ju nästan så att bror missade bussen till skolan imorse. så jag försökte motarbeta hans dåliga humör med en liten tröja, så kan skulle rycka upp sig. han blev galet nöjd. jag med, alltså. men tyvärr har jag lite svårt att inte fixa saker till mig själv också. vill ju få bli galet nöjd, jag med. så jag sydde upp en kjol till, så den blev ballongig. kommer aldrig göra några rynktrådar igen i mitt liv (hade visst en bra anledning att sluta för 4 år sedan kommer jag ihåg nu). dags att utöva lite konster i köket nu. a domani.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar kjolen otroligt mycket.

2007-10-22 @ 20:38:08
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0