prosaic

 
så här blev det idag. och imorgon. (hahahaha). hittade jazz-byxor i stuprörsmodell på h&m! fattar inte att det ens kan roa någon, egentligen. men men. nitskärpet satt där det skulle (fattar inte varför jag tvekat på det innan. 10 kr lixom, mucho enjoy). är lite tok-halv-sliten efter jobbet. men jag pysslade just ihop ett litet halsband med en svart boll som jag just målat också. och drog på mig flanellskjortan (30 pix), skärpet igen, och så jazz-byxorna. (haha). dags att börja tagga kväll framför tv:n. aka, bestämma mig för vilka gottigheter jag ska ha runt omkring mig. hihi.

(stortröja 40 kr, väskor 40 vs. 20 kr, el second-hando. mp3-hållare h&m, typ 40 kr, och så hade jag ju skorna jag visade upp igår!! lite kallt bara.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0