snapdragon

294985-240 
väldigt cheap dag. tröja & byxor cheap monday, armband 30 kr h&m. och ibland är det tur att jag har små fötter. bikerbootsen från Wedins finns ju inte i min storlek. men det gjorde dessa på Din Sko, för 240 kr. barnavdelningem hell yeah. jag behöver aldrig bli vuxen.

det blåser väldigt här utanför. inuti mig står det stilla. känner mig tom, som om jag vore i ett vakuum. tiden står stilla, jag står stilla, mitt liv står stilla. jag behöver något. tyvärr känns mänskligheten ganska meningslös. och det känns fruktansvärt bisarrt att gå runt här på jorden och bara acceptera hur systemen fungerar. att man ska jobba, att det finns bilar, att man tillagar mat. hur blev det så egentligen? och vad är det som alla jagar så frenetiskt hela tiden? kanske borde jag bli munk i Tibet för att lite ro i mitt liv. jag vet helt enkelt inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0