accede

294985-128 

idag blev det trots allt den nya skjortan. very nice. den är 100 % polyester och luktar nystruken. riktigt disgusting, egentligen. high five. jag har även på mig t-slef skor med träklack, reptilmönstrad och grågrön väska, skärp, jeansjacka (innan hade jag den bruna bikerjackan i skinn) och svart kofta, allt second hand. örhängen och svarta byxor med sammetskänsla (rea) h&m.

fick igen symaskinen idag också. high five. och 2 par skor på omklackning blir bara 200 kr. och de är klara imorgon. sweet.

nu till något viktigare. jag hade tänkt se Top Model ikväll. trevlig underhållning lixom. men jag måste bara få hata smal-ideal lite mer, ändå. nu har iofs programmet ryckt upp sig. två plus size-modeller är ju inte dåligt. high five. och det är ju bara en som ser rent hemskt smal ut. hursomhelst vill jag egentligen inte hata något, utan jag vill hylla vanliga människor, som ser normala ut. för det är så jävla vackert. det var en sån riktig glad-boost igår när jag såg Nyberg & Törnblom. "du duger som du är", "vill du tycka om dig själv?". jag önskar alla kunde tycka om och acceptera sig själva och sitt utseende precis som det var. "när jag blir smal ska jag skaffa kille, ha snygga kläder och byta jobb" låter ju helt patetiskt egentligen. man duger ju ALLTID lika bra. jag själv har kommit till en punkt då jag faktiskt blir glad och tycker om vad jag ser i spegeln. och det är riktigt fabulous. nu har jag dock inte tid med det här längre, utan ska ägna mig åt en tv och godiset för 48.50 som jag köpte när jag var med pappa och handlade. high five.

Kommentarer
Postat av: Anna

High five för outfiten idag, as always
:)
Myyyycket tjusiga skor! Tycker också att smalhetsen är så uttjatad. Visserligen får jag ofta höra att jag är för smal (inte omtyckt) men jag skulle gärna få några extra kilon om någon erbjöd. Har faktiskt ansträngt mig för att gå upp, 2 1/2 kilo på fyra månader. Men ja fortsätter! High five för mig :D

2007-09-04 @ 20:55:58
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0