coll

  
cyklade ensam ner till stan. och ensam är inget negativt enligt min mening. jag gillar att traksa runt själv på stan. gick på flera secondhand-butiker och hittade lite fina grejer. den svarta klänningen kostade en 20:a och var från Åhléns. för hur många år sedan vet ingen. skärpet en femma. väskan är fyndad där tidigare. ikväll sydde jag om  klänningen från en 38:a till en 34:a och blev mycket nöjd faktiskt. nice tyg och allt. så det blir den ikvällbio. men jag ångrade mig från grå strumpbyxor (h&m) + knallila sockar (indiska) till lila leggings (Tricot) med grå knästrympor (h&m). så jag kunde ha skorna. jag hypar oftast nya plagg och kan verkligen inte låta de ligga. de är de mest perfekta just då. so I had to make it work. bytte till en patchworkväska också, drog på en kofta för att klara sig lite bättre från kylan. nu känner jag mig höstig. halsbanden och armbanden fick/köpte jag idag. en femma där, gratis, gratis, gratis där. fast headphonesen fick jag ju igår, de är från h&m. nu är det dags för bio!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Lika snyggt som alltid. Koft-galen som jag är kan jag inte annat än avundas den där vita virkade saken :)
Är för övrigt lika dan med nytt - allt ska på så snart som möjligt, gärna matchas redan i butiken! Då mår man som allra bäst!

2007-09-02 @ 00:25:28
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0