delightful

    
   

dagarna har runnit förbi mig. jag har gjort annat helt enkelt. men hunnit ta några bilder i alla fall. och fyndat en del.
bild ett: glansiga byxor, h&m (rea) + second hand.
bild två: second hand + reabyxor från Tricot, även omsydda.
bild tre: utgångsotfit från igår. ny klocka förresten! och rea-linne från h&m i strl 40.
bild fyra: second hand väska + skor, strumpor Indiska och leggings från h&m.
bild fem: fina skor och sargade ben.
bild sex: vad jag hade på mig till bild två.
bild sju: de fina armbanden jag fyndade idag! flera djur, i silver. love it.
bild åtta: dagens klädsel då. sydde om tröjan på morgonen. var uppenbarligen inte bakis efter som jag lyckades förvånansvärt bra. byxor Dr Denim och second hand-väska.

nu ska jag fortsätta min underbara dag med min älskling. det är höst, jag är ledig, och allt är så fantastiskt idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0