excessive

294985-177  
48 motherfucking hours. sen är jag fri. (förhoppningsvis lite innan det också..) de ringde ikväll och ville att jag skulle jobba från 7 imorgon. fuck that! annars saknar jag min älskling bara. sådär på riktigt. i min stilla tristess ikväll sydde jag om ett par brallor också. mammas gamla, som jag knappt kan sitta i. andas går det inte att göra med en midja på 15 cm i diameter. men snygga är de, och höga i midjan. damn alltså. drog på mig mammas ärtgröna braller idag. tröja h&m, kofta promod och resten second hand eller mormors gamla grejer. peace out.

Kommentarer
Postat av: Anna

shit vad coola bralls ;) tänk att grönt kan se så snyggt ut! Men jeansen var ännu snyggare ;) skiiitnice in deed. Och skorna... åååh. Jag får gåshud.. snygga!
Ha en bra dag!

2007-09-24 @ 10:40:29
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0