exploit

   294985-186
fucking fabulous. är så trött, men jag har klarat mig igenom en 11 timmars arbetsdag. bragdguld. älskar min kofta idag. den och väskan är second hand. jeans jc, tee h&m. igår (den blå koftan) hade jag också på mig fina secondhand-grejer, jeans från h&m och de fabulösa skorna som jag budade hem på tradera. tacka vet jag jodpusch nu när kylan gör sig påminnd. har iaf avjutit två matcher i kylan (nog för att jag kröp in i bilen) men nu ska jag sova, för att igen gå upp tidigt till jobbet. bara min chef inte är en halvtimme sen imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh Elin din lilla turgumma! Jag letade som en dåre efter jodphurs förra vintern men fick inte tag på några. blocket, ebay, second hand, butik... nopp, nowhere to find them.
dina var helt och hålle UNDERBARA! ha de bäst

2007-09-29 @ 12:56:32
Postat av: bella

kanonsöt kofta! gillar din stil :D

2007-10-19 @ 09:33:45
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0