exquisite

294985-159  

något mysisk dag. allt går inte som man vill jämt. men det blev en trevlig avslutning i alla fall. hursomhelst fick jag en 40 minuters tur på stan (plus låglaktosmjök och en bulle för att jag är 80% norrländsk), eller rättare sagt några second hand-butiker och hittade ett par helt fantastiska skor i min storlek (som plåster på såren för att ett par platåer inte fanns för någon dag sedan kanske..). hittade även den stora fina blommiga väskan. resten av fynden tar jag imorgon. annars så syns min egensydda kjol, tee indiska, kofta h&m, klocka från Gran Canaria (vintras), egengjord ring + mammas gamla och haj-halsbandet. de fantastiska skorna och dagens pumps + strumpbyxor från h&m. och en skymt av några andra fynd. ;)

why do all good things come to an end?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0