homely

fan vad jag jobbar alltså. får ju iofs gratis mat när jag jobbar extra, men idag blev jag bara så mätt att jag helt tappade stinget. kanske hade behövt sova middag eller något. sen har jag haft ett par riktigt dåliga dagar med sviktande självkänsla nu också. hoppas det vänder snart. jag måste ju tro på mig själv.

 
igår pimpade jag med jeansjacka, svart kofta, handskar och silverhalsband. second hand, loppis, ärvt, whatever. idag var jag slapp med sköna jeans, seglar-tee och en mystisk kofta i coolt mönster. det regnade ju så förbannat tidigare. hoppas det börjar regna inatt, jag gillar ju regn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du vilken najs seglar-tee! superduperfin
ha det bra!

2007-09-18 @ 15:33:54
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0