juniper

inte en så rolig dag idag. till en början i alla fall. höll på att bli sen till jobbet, men klarade mig genom att slentrianmässigt kolla på klockan och inse att det var 19 minuter tills jag började. halvtråkig dag på jobbet med fel folk och tråkig attityd samt en ny chef. sen blev jag bränd. ändå mindre roligt. orkade inte paja handen igen, och det var inte ens mitt eget fel lixom. hursomhaver sydde jag i alla fall upp en klänning på morgonen och gladde mig åt att min symaskin var tillbaka. sen fick jag gratis mat på jobbet. cyklade i halv medvind ner på stan (det är inte vanligt) och träffade min bästa och finaste vän. hur trevligt som helst hade vi det, och jag fann en gammal ring och ett urtvättat svart linne. ska bara fixa en grön stor kjol till det. och nu ska jag träffa min gulleplutt och se framemot dansen senare.

  
(klänning, skor, väska, Filippa K-kofta, örhängen, second hand. gamla h&m-byxor + armband och mormors röda mockajackan rättvänd + skinnhandskar.)

Kommentarer
Postat av: Anna

För att knyta an lite till din förra kommentar så måste jag säga att det nog är den finaste jag fått =) Roligt att ha en liten kompis här i bloggrymden haha. Idag gillade jag klänningen bäst. Ha dé!

2007-09-05 @ 20:50:02
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0