nominal

294985-141

två barn blev målade idag. sen fick jag hjälpa till i kaoset. jag behöver vara ledig några dagar. tur det är helg snart igen. 5 dagar, sen ska jag fan avliva min mobiltelefon. men jag har det rätt slappt nu också. räknar timmarna och minuterna till att min man kommer hit. fotbollsspelaren. ; ) jag har unnat mig ett läppglans och en ny rouge idag. tyckte jag behövde lite roliga detaljer i all misär. jag fick på mig en halvdan ekipering idag i alla fall. kom på att jag lite halvsaknar de korta magtröjorna, så de får komma igen lite nu. byxorna och linnet är från h&m, avklippt tröja är mammas gamla och halsbandet hittade jag på Lindex barnavdelning. måste statuera ett exempel också, för att bevisa att uppkavlade ärmar alltid är snyggast, oavsett färg, storlek, om det är en jacka eller t-shirt osv osv..
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack Elin ;) "Fixat" var kanske lite vilseledande ordval, har bara sytt in och lagt upp ett Myrorna-fynd =D
Tycker också att magtröjan ska få lite tid i rampljuset. Men endast om man kan bära upp den rätt (ingen pamela anderson tack). Och det kan ju du :):) Go'kväll!

2007-09-09 @ 21:15:01
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0