palpable

fan vilken sugig dag. det har helt klart att göra med att jag slutat med ett förmodat beroende. men ändå. damn. gick runt som en zombie på jobbet och kunde verkligen inte jobba extra på kvällen, jag var för sliten helt enkelt. dagen blev regnig, vilket förstörde mina planer. baby tog cykeln och jag tog ingen tur till några second handställen. gick hem, 2 km i klackar, satt vid Tv:n och lite vid datorn. symaskinen är halvpaj, så den kunde inte roa mig. (jag som har ett sådant sysug varje dag..) jag hade på mig lite halvtråkiga kläder också. brer ju på alla typer av negativt mående. stor tee (rea, 30 kr) bruna bomullsbyxor (198 kr) h&m, väska Åhléns (rea, 149 kr), uggla Kappahl (29,50 kr) och en gul second hand-kofta, plus jeansjacka och svata boots med träklack. sen såg jag en tjej som köpte grymt snygga skor i (förmodligen) min storlek second hand. 40 kr. ångest. allt har sugit helt enkelt. fast nu är symaskinen inlämnad, jag har funnit två nya väskor, röda strumpbyxor och knästrumpor samt en rutig gigantisk skjorta. 70 riksdaler för kalaset. jag gillar min favoritsecondhandbutik.

  

Kommentarer
Postat av: ellenh

väskan på bild 2 är otroligt fin ! :D kram

2007-09-04 @ 16:18:25
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Tove

svar: usch, va jobbigt.. krya på dig i så fall!!:)

2007-09-04 @ 17:04:20
URL: http://toveonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0