ruddy

294985-175
tokless helt enkelt.
jag vill vara ledig.
en vecka kanske.
kanske 2 dagar.
ladda om batterierna. 
umgås med min Em och min baby.
förstå att hösten är rätt underbar ändå.

 
låta det vara några dagar då min klädsel faktiskt spelar roll.
just nu är det bara till jobbet, sen hem.
där imellan har jag ju andra kläder på mig.
längtar efter ett jobb med civila kläder.

idag fick jag på mig en egensydd kjol.
ett avancerat projekt i skolan.
tee från h&m, asgammal och missfärgad.
skor från din sko.
resten second hand & armband från en arbetskollega..

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, ja fel kan bli rätt ibland!
Jag har faktiskt haft en jättetrevlig helg =) Ätit middag med hela familjen, fikat med en klasskompis och partajat ute på stan igår kväll bl a. Inget att klaga på alls ;)
Själv då? Nåt spännande? Håller med dig om att jobb där man inte kan klä upp sig är tråk. Jobbade på debenhams ett halvår i arbetskläder (världens fulaste byxor och en tråkig sweatshirt). Obekväma var dem också.... trist! Ha det super!

2007-09-23 @ 13:16:52
URL: http://tigeroga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0