proposal

oh it's a new world, it's a new start.

äntligen börjar det hända något i mitt liv. jag behövde verkligen en nytändning. nu känns det som att allt bara kommer rulla på i utförsbacke. på ett bra sätt alltså. lägenheten är typ helt klar, och jag får bita i det sura äpplet och lära mig att vara utan de jag är van att ha nära. sen blir det en ny arbetsplats, nya ansikten. och en kurs om en dryg månad där jag kommer träffa en hel del folk också. binda kontakter, vidga mina vyer. kanske tänds något i mig när jag är där, så jag kan förändra något. hitta något som funkar lite bättre.

nu ska jag bara äta lite, göra som jag vill i detta stora lilla rum. sen läsa på lite innan jobbet. det blir min sista arbetsdag som 19-åring, för på söndag blir jag 20. och jag är ledig tills dess. mitt liv har verkligen fått sig en nytändning. det känns så jävla bra det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0