renewal

alltså det tar emot ibland. och det har tagit emot som fan. men visst blev man bara starkare av det som inte tog kål på en? tror de sa något om det. jag behöver en nytändning! tror jag ska hoppa in i en romantisk film, bli förälskad upp över öronen och leva det glada livet ett tag. det var länge sedan nu. men det är 8 plusgrader utanför mitt fönster, i skuggan. och för 3 dagar sedan snöade det. så vi går mot bättre tider. men jag har ingen tid. jag behöver lugn och lycka nu. allt jag bryr mig om och älskar falnar, spricker och kommer försvinna bort. och jag vet inte vad som kommer hända då. jag är rädd. hur kunde det blir såhär? det spelar inte längre någon roll vad jag önskar, för nuet är vad det är. det förgångna förändras inte, och framtiden är inte ljus. jag får panik, vill skrika och spränga bort allt. bara få börja om, på en vit liten kula. där allt var snällt, underbart, glatt, starkt. i en värld då såna här vackra halsband fanns.


(I wanna talk
Don't think of anything else, I wanna be there
But you know I can't, look at me girl, you know that I can't
Just gonna do this - this one time, only got one chance
)

rest your worried mind
trust that I'll be back in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0