felt

  detta har verkligen varit en sjukt mystisk dag. dels har jobbet varit otroligt okontrollerat och jag har inte varit i fas med vad som ska göras. och innan det fick jag inte någon enastående sömn. och jag har en lägenhet på g osv.. allt har bara varit överväldigande. sen igår började det med att jag såg en gammal pojkvän. sedan hör en annan av sig. och idag kommer en man jag dateade ett tag in på jobbet, och ser fortfarande ut som Chad Michael, fast nu med bockskägg. mycket äckligt. men jag får inte vara ifred efter det, utan en riktigt gammal flamma vill bli vän med mig på någon site, och just nu får jag uppmärksamhet av en efterhängsen typ som inte verkar ha ändrat sätt sedan 4-5 år tillbaka. det börjar väl bli vår helt enkelt. och jag behöver komma iväg från denna verklighet bums. lite sol skulle ju inte skada. men nu blir det London först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0