space

jaa. har färgat håret idag. och nu färgas det igen. klippte sönder de 2 tuberna jag använt och tog en slinga som fortfarande var ganska brun. för nu är resten rätt svart. klockan 23.oo börjar jag alltså färga igen. det är kul, när jag tycker att jag själv är ganska lustig och kreativ. var ute en sväng ikväll också och tog en fika. mycket mysigt. nu blir det jobb några dagar, och sedan taggar jag helg. det kommer bli grymt. veckan är som skön så jag är rätt lugn. fattar bara inte var det här jävla magontet kom ifrån. skulle behöva få slippa det känner jag.

grant my last request and just let me hold you. don't shrug your shoulders.. lay down beside me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0