conclude

det är bara tomt nu. finns ingen energi inom mig. jag är utless, slut, knäckt. jag når aldrig fram dit jag vill komma. det är alltid saker som förstör mitt flow. och så får jag börja om på noll igen. fast nu har det gått längre än så. jag är på minus, och det är kallt här som fan. det finns ingen kraft att få saker och ting att börja hända längre. det är upp till mig ifall något ska bli som jag vill. men jag har ingen ork. är bara ledsen. och det är fan ingen som hjälper mig att nå dit jag vill. kommer förbli den nobody jag är, som inte har något liv och aldrig blir prioriterad först. kan inte ens ta ledigt från mitt jobb för att åka och träffa alla mina släktingar. alla ska dit, sa någon. alla utom jag, då. vet inte vad jag behöver längre. ser ingen utväg från det här.

sweep me off my feet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0