lame

idag får jag lov att vara less. gillar att umgås med mig själv, men ibland behövs något annat. timmarna har bara flutit förbi och inget har hänt. och jag är så jävla less på att behöva styra upp allt hela tiden. planera för att kunna få ut något av min tid. folk är alltid så jävla busy, och jag är en sådan jävla arbetsnarkoman. känner just nu att jag fan hellre hade jobbat idag. då hade jag fått lite uppskattning för att jag existerar. skulle vilja bli serverad lite underhållning på ett silverfat. att någon kunde komma på en vit häst och ta mig med på äventyr. men icket. och jag får räkna dagar tills min värld kommer raseras. men inte ens nu kan det vara jag först och främst. jag är så jävla less på det här nu. nu stänger jag av. tänker inte jaga mer. det får alla andra roa sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0