relief

utveckligen avstannar aldrig. lika snabbt som min raka lugg blivit sned har mitt inre förändrats i den riktning jag vill. det gäller bara att andas ut de tankar som bör försvinna, och andas in och glömma de helt. det är skönt att andas, jag får känna hur min ångest släpper och hur något positivt sipprar in. som bilden och lukten av vitsippor. i alla fall som jag föreställer mig det. men det är mycket som förändras hela tiden. jag står still på ett sätt, men ur en annan synvinkel har jag tagit milakliv till en plats som jag inte visste fanns inom mig innan. jag längtar efter lugn och lycka bara. just nu är jag ett förvirrat knippe som inte vet vad det vill. men det kommer ju tillslut, för jag andas in och ut, det avstannar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0